Sivut

maanantai 10. joulukuuta 2012

Yumi

Moi!Mulle ostettiin viimekesänä Pullip Akemi Homura.Annoin sen nimeks Yumi :3.Se ois voinu olla Yumi,Yoki tai Nana.Mun serkku Nea(Tokuka)joka on mun ainoo lukija,päätti sen.Mä oon vähä aloittelija näis hommis et tänne ei niin nopeesti ilmesty kaikkii lisä-tehosteit tai jotain...
mut mul on nyt pari kuvaa Yumist et täs tulee


Älkää välittäkö noist Pullip world teksteist,ne on Tokukan blogist mut mä en oo ottanu Nean pullipin kuvaa tänne.Tokukaha on mun serkku eli Nea. nyt tajusitte mitä mä selitän.Tossa siis kolme kuvaa mun ihanasta tyttösestä<3.Yumil on kyl nykyään sininen mohair peruukki ja obitsu tilataan täl viikol JES!Toinen pullip ois jo suunnitelmis ja se on*rumpujen pärinää*Little pullip Luce!

Luce on nii söpö ja ihana ja sulonen ja kaunis jajaja...Niin lutunen!Se on pakko saada.Mut mä varmaa lopetan ny ku emmää keksi mittää ja pitää keittää teetä ja tarkastaa ooksmä tehny kaikki läksyt.Mut moimoi! c(x

1 kommentti: