Sivut

keskiviikko 12. joulukuuta 2012

nukke suunnitelmia

Moi taas!Eli teen tämmösse nukke suunnitelma-postauksen niinku otsikost näkyyxD.Mut nyt sitte asiaa.Mun nukkesuunnitelmat muuttu vähä.Mä saan joululahjaks äidilt pullip Lunatic Queenin ja docolla pullip Hatsune Mikun!!!Ja bussikortin.Mut  mä laitan toho alas kuvii mun tulevist pullipeist<3.





Siinä mun tulevat tytöt<3!Nimii ja luonteit vois tänää mietii...En voi uskoo et mul on koht oikeesti kolme pullippii!Niiin kivaa!HAHAA!!!NYT KEKSIN!Lunan nimeks tulee Nana ja Mikun Yoki!JOO!!Täs lopus nyt laitan lisää Yumin kuvii.


joo...Täs varmaa lopetan ja ootan mun tilauksii!Mun pitäis laittaa tonnenoi ylös Yumin tiedot ja noi.Huomen tulee sit varmaa kt!Ehkä.Mut moimoi ja näkemiin!*kiitos ja kumarrus*

2 kommenttia:

  1. Sun ois kuulunu kysyy mult eka lupa, ennen ku laitat noi kuvat tänne(siis noi Yumin)
    Mäki saan joululahjaks Pullipin ja ehkä littlen :3 Munki nukkesuunnitelmis on Lunatic Queen :D

    VastaaPoista