Sivut

sunnuntai 18. elokuuta 2013

Nana kt. + piknik ja Yumi shotti!

            Moi! Kone taas luultavasti säätää näitten kuvien kaa mutmut koitan kestää=)
                     
                                KIITOS kuudesta lukijasta!! nwn


täs viäl kuva Vepsäst mitä en viime postauksee laittanu ku en tajunnu et tä oli Vepsäst

ja toine

SITTE YUMI SHOOT!
ihuna♥



Owo hups
Yumi: Moih!
Yumi: Kukkuu!

söpiiss<3 nwn
cool


noi kukat♥



ihunii noi kukat oikeestiih♥
tää on jotenki superkiva


jalat ;)


PIKNIK
NEAN Mellyn drinkki ;D

Ja siinä sitte ihan Melly

Ja sitte Yumi + mun kukka-asetelma c(x

Yumi ♥

Ja tässä, hyvät nuket ja omistajat! Maailman ihunin kuva Yumista!
Joo, onhan siin Yokiki mut kattokaa Yumiihhh ;)! ihunah!
pitäiskö laittaa banneriks? Emmä kyl varmaa laita ku oon niin tyytyväine tän hetkisee

jotenki vähän synkkä?  Tai jtn...

Yokii;)

Ja Yumi

NEAN Daisy c:

siellä oli myös Nana mut en ottanu siit kuvaa >:D

                                      NYT VUOROSSA MUN EKA (julkastu) Kt.

                                                               unta(kö?)

                                                                          vino teksti = ajattelua
Nana: WUUH! Vihdoin pääsin tänne ylös:)
enjaksanukääntää  Nana: Tääl ylhäl on sittenki vähän tylsääHmm... Pitäisköhän?...
Nana: *hyppää*
Nana: auuhh mun pää -_-!

....


.....


(tässä välissä Nana vähän katsahti ympärilleen)



Nana: WUHUUU!!! Mä oon viidakossaa!!!
Nana: Öhm? Enks mä ookki nyt ilmassa??!!
PUM! Nana: No kiva, uudestaa sitte -_-
Nana: *Lähtee kävelemään*
Nana: Siistii owo!
Nana: *lähtee kiipeemään ylöspäin*
Nana: Pystynköhän pitää kii?

Nana: APUAAAAHHHH!!!!  
Nana: Ihan oikeesti mul menee koht hermot täs! -_-'
Nana: O.o vähänkö cool kasvi!
Nana: *laittaa käsikukan kasviin.
Nana: Moikka kasvi! Ja kukka!  

*sumuu*
Nana: *nukkuu*
Nana: *Säpsähtää hereille*

Nana: *haukottelee*


Nana: Yyh se oliki unta. No, enpä ainakaa oikeesti lyöny päätäni. (KOLMESTI!)

Nana: *katsoo kättä* Mut...  Mut?
Nana: Heh, oonkohan mä alkanu kävelee unissani?



 Joo oli aika surkee laatu, käsi näky kokoaja ja kamera ei suostunu tarkentaa siihe ihmellisee kasvii.
Mut tää oliki mun eka kt, minkä oon julkassu.
kommentteja?






         



























3 kommenttia: